Odwiedza nas 39 gości oraz 0 użytkowników.

Odsłon artykułów:
  • na_strone.jpg
  • rok.jpg
  • rokduch.j.b.jpg

Dzień trzeci. Pogoda dzisiaj nam nie dopisywała, ale po mimo tego wszyscy od rana byliśmy zwarci i gotowi na dalsze wędrówki po pięknych terenach Babiej Góry. Po Eucharystii i śniadaniu zebraliśmy się i wybraliśmy się na wycieczkę edukacyjną „Śladami Wawrzyńca Szkolnika”, która pozwala zapoznać się z historią turystki na terenie Beskidu Żywieckiego oraz z ciekawostkami przyrodniczymi, poznawaliśmy nowe rośliny, które występują tylko i wyłącznie na tych obszarach. W ramach ścieżki zwiedzaliśmy skansen budownictwa babiogórskiego, gdzie było mnóstwo obrazów religijnych. Tam również nasz przewodnik opowiadał o charakterystycznej architekturze góralskiej. Zwiedzaliśmy Ośrodek Edukacyjny Babiogórskiego Parku Narodowego. Poznawaliśmy odgłosy zwierząt żyjących na terenie Babiej Góry. Również oglądaliśmy eksponaty dotyczące flory i fauny. Po przyjeździe do ośrodka zjedliśmy obiad i mieliśmy chwile przerwy, aby odpocząć. Oprócz zwiedzania na „Wakacjach z Bogiem” możemy rozwijać się plastycznie. Dzisiaj malowaliśmy na szkle. Mieliśmy przy tym wiele frajdy. Po skończonej zabawie przeszliśmy do pokoju obok i słuchaliśmy opowieści, pieśni góralskich. Dowiedzieliśmy się dlaczego góra nazywa się Babią Górą. Gawędziarze zachęcali uczestników do wspólnej zabawy. Po występie mogliśmy wybrać trzy opcje spędzania wieczoru, jedną z nich była dyskoteką a dla fanów piłki nożnej mecz Potrugalia – Walia, a dla najmniejszych była puszczana bajka. Patrycja Kaszuba

Copyright Rzymskokatolicka Parafia p.w. św. Katarzyny Aleksnadryjskiej Nowa Ruda Słupiec © - misiak4@gmail.com 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone.