Odwiedza nas 17 gości oraz 0 użytkowników.

Odsłon artykułów:
1297299
  • f1.jpg
  • f2.jpg
  • f3.jpg
  • f4.jpg

To już ostatni dzień naszych wakacji. O godzinie 6:30 musieliśmy wstać, żeby dobrze przygotować się do powrotu. Gdy z trudem zapakowaliśmy wszystkie walizki, udaliśmy się na śniadanie, na którym podziękowaliśmy właścicielom ośrodka za gościnność. Msza Święta została odprawiona w Swarzewie, podczas której naszej Mateczce oddaliśmy wszystkie sprawy związane także z naszą ASERTYWNOŚCIĄ – słowem utworzonym z kolejnej litery hasła kolonijnego. Po drodze do kościoła ks. Marcin opowiedział nam legendę o Matce Bożej Patronce Polskiego Morza. Dziś urodziny obchodził nasz kolega Kamil, wszyscy wspólnie zaśpiewaliśmy dla niego i złożyliśmy życzenia: „Wszelkiej pomyślności i ciągłej opieki Matki Bożej”. Pod koniec mszy rozdano resztę nagród za konkursy oraz zaangażowanie na obozie. Chcąc podziękować odmówiliśmy modlitwę do Matki Boskiej Swarzewskiej Królowej Polskiego Morza. Jej treść jest taka: "Maryjo, Matko Zbawiciela! Jak latarnia morska pośród ciemności i burzy wskazujesz na zawsze właściwy kierunek drogi do Jezusa. Powierzamy ci wszystkich ludzi morza. Marynarzom daj szczęśliwe rejsy, a rybakom obfite połowy. Strzeż ich nie tylko na morzu, ale i w bogatych portach. Obroń nas wszystkich przed sztormową falą niszczącej demoralizacji. Gwiazdo Morza, oddajemy się Tobie! Prowadź, nas, abyśmy nie zatonęli w złudnej toni materializmu, ale szukali zawsze najcenniejszego skarbu, którym jest Twój Syn, nasz Bóg i Pan, Jezus Chrystus." W autobusie w ramach programu profilaktycznego rozmawialiśmy o zagrożeniach w internecie – np. cyberprzemocy. A cytatem Jana Pawła II, który nam towarzyszył przez cały dzień był:” Nie żyje się, nie kocha, nie umiera się na próbę”. Kochani rodzice wracamy...tak szybko mija wszystko to co jest dobre. Oliwia

Więcej informacji o wakacjach na stronie gościa: https://swidnica.gosc.pl/doc/5691724.Ostatnie-Wakacje-z-Bogiem-ks-Marcin

Copyright Rzymskokatolicka Parafia p.w. św. Katarzyny Aleksnadryjskiej Nowa Ruda Słupiec © - misiak4@gmail.com 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone.